• Agenda
  • Over kinderopvang
    • Peuterspeelgroep
    • BSO
  • Over onderwijs
    • Missie Visie
    • Leerlingenzorg
    • Inloopspreekuren voor ouders
    • Schoolgids
    • Verlofregeling
    • Vakanties
  • Team
  • KC-raad
  • OR
  • Inspecties
  • Gezond kindcentrum
  • SchoolVenster PO
  • Privacy
  • Werken bij PIT
  • Peuterspeelgroep
  • Groep 1
  • Groep 2
  • Groep 3
  • Groep 4
  • Groep 5
  • Groep 6
  • Groep 7/8
  • BSO
  • Algemeen
  • Peuterspeelgroep
  • Groep 1
  • Groep 2
  • Groep 3
  • Groep 4
  • Groep 5
  • Groep 6
  • Groep 7-8
  • BSO
  • Laatste nieuws
  • Nieuwsbrieven
  • In het nieuws
  • Informatie
  • Peutergroep

Klachten

 

Kinderopvang en onderwijs zijn mensenwerk en waar mensen werken, kan er soms iets misgaan. Vaak is er sprake van een misverstand of miscommunicatie. Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Aarzel dan niet hierover in gesprek te gaan met de pedagogisch medewerker, de leerkracht, de teammanager, teamleider of directeur. Meestal kunnen dan de problemen worden opgelost. Mocht dit niet lukken dan kunt u zich beroepen op onze klachtenregeling.
Zie ook het proces dat u kunt doorlopen.

Voordat u een klacht indient bij de Geschillencommissie, doet u er verstandig aan het Klachtenloket Kinderopvang in te schakelen. Daar probeert men een voor beide partijen aanvaardbare oplossing te vinden. Lukt dit niet of wenst u geen gebruik te maken van het Klachtenloket Kinderopvang dan kunt u ervoor kiezen om uw klacht of geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.

  • Klachtenloket Kinderopvang, Postbus 96802, 2509 JE Den Haag.
  • Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

U kunt bij de kinderopvang ook een klachtenformulier gebruiken om uw ontevredenheid te uiten. U kunt zo’n formulier vragen bij de pedagogisch medewerker of bij de manager kinderopvang of het klachtenformulier downloaden. Wij gaan zeer zorgvuldig om met elke kritische noot, vraag of klacht. Dit is voor ons waardevolle informatie waarmee we ons werk nog verder kunnen verbeteren.

PIT kinderopvang klachtenvrij 2021

Is er sprake van een vermoedelijk zedenmisdrijf dan moet dit meteen door u of door ons worden gemeld bij de (vertrouwens)inspecteur en bij de politie. De vertrouwensinspecteur bij de Inspectie van het Onderwijs is tijdens kantooruren bereikbaar op 0900 - 111 3 111 (lokaal tarief).

Het adres van de landelijke klachtencommissie:

Onderwijsgeschillen
Postbus 85191
3508 AD Utrecht

info@onderwijsgeschillen.nl

Laatste nieuws

Verzorgen is opvoeden

Meer

Bestuurlijk managementteam compleet

Meer

Meer nieuws

Agenda

Hemelvaart

29 mei 2025

Hemelvaart

30 mei 2025

Meer agenda

Contactgegevens

Kindcentrum Margriet
H. Lipperheystraat 1
3331 EM Zwijndrecht
t: 078-8200017
f:
info@margriet-zwijndrecht.nl

Routeplanner
Btwnr.
Kvknr. 40321947

Contact

 

Kindcentrum Margriet

H. Lipperheystraat 1

3331 EM Zwijndrecht

078 - 820 00 17

info@margriet-zwijndrecht.nl

 

Routeplanner >

 

FacebookTwitterInstagram

Zoeken

Kinderopvang

Inschrijven en aanmelden
BSO
Peuters
Baby’s

 

Onderwijs

Inschrijven

Onderwijsvakanties

Onderwijstijden

Missie

Beoordeling kindcentra

Meergetalenteerden

Algemeen

Ouders

Agenda

Nieuws

Kwaliteit

Disclaimer

 

Bekijk hier de Informatiegids >

 

PIT kinderopvang & onderwijs

Kinderopvang Zwijndrecht - Kinderopvang Alblasserdam - Kinderopvang Hendrik-Ido-Ambacht - Basisonderwijs Zwijndrecht
Basisonderwijs Alblasserdam - Basisonderwijs Hendrik-Ido-Ambacht - Basisonderwijs Heerjansdam - Speciaal basisonderwijs Ridderkerk
Kindcentrum Zwijndrecht - Kindcentrum Alblasserdam - Kindcentrum Hendrik-Ido-Ambacht  - Kindcentrum Ridderkerk - Kindcentrum Heerjansdam
PIT kinderopvang & onderwijs - PIT kinderopvang - PIT onderwijs

Copyright 2025 - Kindcentrum Margriet
Inloggen | Ziber Education - Schoolapp vergelijken? | Design by Pencilpoint | creatief in vorm & inhoud